7 ključnih točk načrtovanja vrhunske marketinške kampanje

  • Kdaj: četrtek, 23. april 2020, ob 13:00
  • Traja: 90 minut
  • Kje: On-line (MS Teams orodje)
  • Izvajalec: Tanja Sedej, Raziskave in raziskave poslovne storitve in razvoj, d.o.o.
  • Univerza/fakulteta: Univerza v Mariboru

Vsebina:

  • Zakaj je pomembno, da ustvarimo močno blagovno znamko?
  • Na kaj moramo biti pozorni, ko se lotimo ustvarjanja marketinške kampanje?
  • Katere so ključne točke načrtovanja marketinške kampanje?
  • Kako zastavite nakupne persone?
  • Kako priti do marketinških idej?

Delavnica bo potekala na daljavo s pomočjo orodja MS Teams, zato vas prosimo, da si na vašo elektronsko napravo namestite program MS Teams.

Po namestitvi v zgornjem desnem kotu programa kliknite na "Pridružite se ekipi ali jo ustvarite" in v polje "Pridružite se ekipi s kodo" vnesite kodo:"ijxgce9".

Po prijavi in dan pred dogodkom boste prejeli kodo za prijavo na delavnico na daljavo.

Prijavite se lahko tudi tukaj.

Po prijavi in dan pred dogodkom boste prejeli kodo za prijavo.  

Za ta dogodek se izdaja elektronska potrdila o udeležbi. Potrdilo boste prejeli na e-naslov, s katerim ste se prijavili na dogodek. Karierni center Univerze v Mariboru izdaja potrdila o udeležbi zgolj in samo tistim udeležencem, ki so se pravočasno (do roka prijave) prijavili na dogodek. Potrdila izdajamo zgolj za dogodke, ki so vezani na neposredno krepitev znanj in veščin s področja karierne orientacije, pri čemer za udeležbo na strokovnih ekskurzijah in predstavitvah delodajalcev ter raznih drugih dogodkih le-tega ne izdajamo. Prav tako ne izdajamo potrdil naknadno in ne tistim, ki se niso pravočasno prijavili na dogodek.

Prijava

PRIJAVA NA DOGODEK NI VEČ MOGOČA!

Povežite se z nami