KARIERNI TEDEN: Osnove finančne pismenosti
- Kdaj: sreda, 10. april 2024, ob 10:00
- Traja: 60 minut
- Kje: UM FKBV, Pivola 10, Hoče; Auditorium Magnum
- Izvajalec: Aleksandra Kaučič Klajnšek, univ. dipl. ekon.
- Univerza/fakulteta: Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Dogodek "Osnove finančne pismenosti " bo potekal v sredo, 10. aprila 2024, ob 10. uri v prostorih Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede UM.
Govornica na dogodku bo Aleksandra Kaučič Klajnšek, univ. dipl. ekon.
O vsebini dogodka:
Na dogodku se boste seznanili z različnimi oblikami plačil za opravljeno delo in njihovimi obremenitvami z davki in prispevki v Sloveniji, kako so obdavčeni prihodki iz poslovanja preko spletnih platform v Sloveniji in se dotaknili obdavčitev trgovanja z virtualnimi valutami v Sloveniji.
O izvajalki:
Govornica na dogodku bo Aleksandra Kaučič Klajnšek, univ. dipl. ekon. Je strokovnjakinja na področju računovodstva, financ, davčnega svetovanja ter insolvenčnega prava. Je imetnica izpita za davčno svetovalko in stečajno upraviteljico. Kot predavateljica je na srednji in višji šoli poučevala predmete s področja računovodstva, financ, davčnega in insolvenčnega prava. Pridobila je pedagoško – androgoško izobrazbo ter naziv višjega predavatelja. Sodelovala je na več seminarjih iz davčnega področja in se v zadnjih letih posveča tudi psihologiji denarja in finančnemu opismenjevanju. Zavzeto nabira znanja s področja psihodinamike in sicer z udeležbo na delavnicah SPOK – PPS (svetovalno podjetniška organizacijska komunikacija in psihološko poslovno svetovanje).
Dogodek je del 11. karierne tržnice UM, letnega dogodka, namenjenega mreženju študentov in diplomantov UM ter ostalih mladih na trgu dela s potencialnimi delodajalci. Organizatorja 11. karierne tržnice UM sta Karierni center Univerze v Mariboru in Zavod RS za zaposlovanje, Območna služba Maribor in Ptuj.
"Prečekirajte" tudi preostali program "11. karierne tržnice Univerze v Mariboru" in izkoristite neštete priložnosti, ki vam jih ponuja!
Vljudno vabljeni k prijavi na dogodek!