Predavanje z naslovom Uvod v nabavo in kompetence nabavnikov
- Kdaj: ponedeljek, 26. oktober 2020, ob 17:00
- Traja: 60 minut
- Kje: On-line (MS Teams orodje)
- Izvajalec: Združenje nabavnikov Slovenije: Tilen Klobučar in Alenka Valenčič Butinar
- Univerza/fakulteta: Univerza v Mariboru
Karierni center UM v sodelovanju s FL UM in EPF UM organizira dogodek za vse, ki jih tako ali drugače zanima področje nabave. Vabljeni dne 26.10.2020 ob 17:00 na predavanje z naslovom Uvod v nabavo in kompetence nabavnikov. Predavala bosta člana Strokovnega sveta Združenje nabavnikov Slovenije, Tilen Klobučar in Alenka Valenčič Butinar.
Udeleženci se boste seznanili z naslednjimi vsebinami:
- Nabava nekoč in danes
- Kompetence nabavnikov
- Vpliv nabavne funkcije na uspešnost podjetja in nivoji nabavnih aktivnosti
- Dobili vpogled v podjetji, v okviru katerih delujeta izvajalca.
Delavnica bo potekala na daljavo s pomočjo orodja MS Teams, zato vas prosimo, da si na vašo elektronsko napravo namestite ta program. Po namestitvi v zgornjem desnem kotu programa kliknite na "Pridružite se ekipi ali jo ustvarite" in v polje "Pridružite se ekipi s kodo" vnesite kodo: 02icjw1. Ekipa se imenuje Uvod v nabavo in kompetence nabavnikov. V primeru težav s pridružitvijo ekipi nas prosim kontaktirajte na karierni.center@um.si.
Vabljeni k udeležbi!
Za ta dogodek se izdaja elektronska potrdila o udeležbi. Potrdilo boste prejeli na e-naslov, s katerim ste se prijavili na dogodek. Karierni center Univerze v Mariboru izdaja potrdila o udeležbi zgolj in samo tistim udeležencem, ki so se pravočasno (do roka prijave) prijavili na dogodek. Potrdila izdajamo zgolj za dogodke, ki so vezani na neposredno krepitev znanj in veščin s področja karierne orientacije, pri čemer za udeležbo na strokovnih ekskurzijah in predstavitvah delodajalcev ter raznih drugih dogodkih le-tega ne izdajamo. Prav tako ne izdajamo potrdil naknadno in ne tistim, ki se niso pravočasno prijavili na dogodek.