Retorika za pravnike
- Kdaj: petek, 28. september 2018, ob 11:00
- Traja: 90 min
- Kje: Pravna fakulteta UM, Mladinska ulica 9, 2000 Maribor, predavalnica Auditorium Maximum
- Izvajalec: Ana Aleksandra Zupančič, magistrica govora, Zdravko Zupančič s.p.
- Univerza/fakulteta: Pravna fakulteta
Karierni center UM v sodelovanju s Pravno fakulteto UM v sklopu uvajalnega tedna za bruce organizira delavnico na temo Retorika za pravnike.
Na delavnici se bomo posvetili okoliščinam, v katerih se lahko znajde vsak pravnik – odvetnik. Spoznali bomo kako:
- se spontano obnašati na sodišču, v javnosti, na poslovnih sestankih, srečanjih, konferencah in kongresih,
- spoznati uporabnost retorike kot veščine prepričevanja v praksi,
- odkriti moč izrečene besede in moč drugih sporočil,
- osvojiti orožja v bojevanju za pozornost poslušalcev in jih ves čas držati v napetosti,
- prepoznati svoj lastni, izvirni govorni slog,
- najti v sebi voljo do govorjenja in nastopanja,
- obvladovati tremo in druge težave pri izpostavitvah oziroma javnem govorjenju in nastopanju,
- govoriti jasno, razločno, čisto, prijetno, s poudarki, z naravno govorico telesa, vključevanjem humorja in izločanjem mašil,
- ustvariti prijeten in verodostojen prvi vtis z izborom pravih besed v pravem trenutku,
- dobro odgovarjati na neprijetna, nepričakovana in vsaka druga vprašanja na sodišču ali drugje,
- se izuriti v iznajdljivosti, veščini premisleka in se pravilno odzivati brez zadrege,
- obvladovati nasilne, žaljive ali pretirano razburjene sogovornike,
- skrbeti za svoj videz v javnosti in osvojiti osnove seznanitve (rokovanje, vizitke, kako si zapomniti ime stranke ali sogovornika)
- učinkovito predstaviti in zagovarjati druga gradiva, prikaze, grafe, slike, dokaze,
- se dobro pripraviti na nastop, sestanek, predstavitev, govor, zaključni govor, poročanje ali poverjanje ter kako vaditi za nastop,
- osvojiti osnove govornih tehnik, artikulacije, dikcije, dihanja in sproščenega pripovedovanja,
- prisluhniti stranki in ji vzbuditi zaupanje z enakopravnostjo,
- ustvariti sproščeno vzdušje pogovora,
- prepoznati tip stranke in ustrezen izbor besed,
- vešče poslušati sogovornike (uravnavanje selektivnega sluha).