Uporaba socialnih omrežij v komunikacijske in promocijske namene

  • Kdaj: torek, 25. september 2018, ob 12:00
  • Traja: 90 minut
  • Kje: Medicinska fakulteta UM, predavalnica 2N2, Taborska ulica 8, 2000 Maribor
  • Izvajalec: NANAJA, Tamara Potepan Leljak, s.p.
  • Univerza/fakulteta: Medicinska fakulteta

Karierni center Univerze v Mariboru v sodelovanju z Medicinsko fakulteto Univerze v Mariboru organizira delavnico na temo uporabe socialnih omrežij v komunikacijske in promocijske namene.

VSEBINA DELAVNICE:

V poplavi socialnih omrežij in mnogih informacij, ki krožijo po le – teh, že težko dohajamo, kaj vse se v svetu dogaja in s kom, za koga ter na kakšen način. Kljub temu pa je znanje o uporabi socialnih omrežij mogoče strateško uporabiti, predvsem za promocijo storitev ali izdelkov, ki jih ponujamo, ter za ohranjanje stika in komunikacijo s svojimi strankami.

Okvirne teme:

  • Socialna omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje;
  • Primeri dobre prakse in navodila za uspešne strategije upravljanja Facebook strani  (pridobivanje in ohranjanje všečkov, gradnja zaupanja, kakovostna vsebina, …);
  • Ključne razlike med Facebookom, Instagramom in Linkedinom
  • Dobre prakse: kdaj in v kakšen namen uporabiti Facebook, kdaj Instagram in kdaj LinkedIn;
  • Triki za največjo učinkovitost na socialnih omrežjih;
  • Možne napake, ki se jim je priporočljivo izogniti.

Prijava

Povežite se z nami